ShareThis

Sunday, February 17, 2013

Edar Risalah di Pasar Pagi Beranang

Hari ini, ahli-ahli PSM Semenyih dan PSM Kajang telah turun ke Pasar Pagi Beranang bersama Sdr. Arul,  untuk mengedar risalah memperkenalkan Parti PSM. Turut hadir bersama untuk membantu adalah En. Halim wakil MPP dari Bandar Rinching.

PSM akan bertanding di PRU ke 13 dengan menggunakan logo Genggaman Tangannya buat pertama kalinya. Sebelum ini, PSM terpaksa meminjam logo DAP (ketika pilihanraya ke 10) dan PKR ( pilihanraya ke 11 dan 12) kerana ketika itu, PSM tidak mendapat pendaftaran. PSM merupakan satu-satunya parti yang telah menyaman kerajaan BN kerana enggan memberi pendaftaran.


Ketika itu, salah seorang pakcik telah memberitahu rakanya bahawa Sdr. Arul merupakan seorang pejuang masyarakat tanpa mengira kaum. Beliau menerangkan bahawa Sdr. Arul telah membantu penduduk Kg. Berembang di Ampang untuk mempertahankan masjid di kampung tersebut daripada diroboh oleh pihak berkuasa dibawah pemerintahan Barisan Nasional.




Ramai pengunjung ke pasar pagi telah memberi sokongan kepada PSM dan bersemangat untuk membawa perubahan dengan menolak BN di PRU ke-13.

No comments: