ShareThis

Wednesday, January 26, 2011

25 Januari - Flat Sri Haneko - usaha untuk tubuhkan MC





Akhirnya kita berjaya membawa bersama Pemaju Flat Sri Haneko dengan Jawatankuasa penduduk untuk duduk bersama dalam satu mesyuarat. Mesyauarat dipengerusikan oleh Sdr. S.Arutchelvan dan dihadiri oleh dua orang Pegawai COB - Encik Azman dan Encik Azhari. Penduduk yang datang seramai 4 orang mempertengahkan 19 permasalahan. banyak daripada masalah ini berkisar mengenai isu-isu yang melibatkan kemudahan awam, kerosakkan bangunan dan penyelenggaran flat ini.

Hasil mesyuarat memutuskan bahawa MPKJ akan meneliti beberapa isu seperti isu tong sampah yang hilang, isu tekanan air rendah, hakisan dibelakang Flat, isu cukai pintu yang tinggi dan lampu diluar pagar flat. manakala kita juga menyeru pemaju untuk selesaikan beberapa isu keselamatan seperti wayar tanah tak ada dan sebagainya.

Namun demikian sebagai langkah kedepan 27 February diputuskan sebagai tarikh untuk memanggil mesyuarat JMC pertama dengan harapan dapat membentuk satu JK baru untuk ambilalih dan mengutip yuran dan menyelesaikan isu-isu yang lain.Pemaju juga diarahkan untuk mengemukakan audit dalaman pangsapuri tersebut.

No comments: