ShareThis

Tuesday, May 4, 2010

24-4-10 Malam Amal PSM - meria, ceria dan bersemangat













Malam mengutip derma dan sumbangan - malam Amal PSM yang telah diadakan di Dewan perhimpunan Cina Selangor mencapai matlamatnya apabila semua meja dapat dijual dan jumlah kehadiran adalah sekitar seribu orang. Program ini cukup bersemangat dari awal sehingga akhir dengan lagu, ucapan dan drama berselang seli.Antara tetamu yang berucap selain dari Dr. Nasir adalah Dr. Rohana Ariffin, Sdr. Amer Hamzah, Presiden Parti Demokratik Singapura Sdr. Gandhi Ambalam, Aliza Jaafar dari GMI, YB Manahoharan dari DAP dan sebagainya. Dr. Kumar- Ahli Parlimen Sungai Siput pula telah mendendangkan 3 lagu dan mendapat sokongan penuh dari hadirin.

Juga Lucky draw mendapat sambutan hangat apabila semua tiket dapat dijual dalam masa 20 minit sahaja. Selain itu satu drama mengutuk GST, satu tarian membedek GST dan sebagainya dipersembahkan. Sdr. Meor juga mendendang lagu anti ISA.

Ucapan juga cukup menarik. Sdr. Mano dari DAP mempelawa PSM masuk PR dan berkata ini dapat memperkukuhkan PR lagi manakala Sdr. Amer Hamzah pula berkata beliau berharap PSM tidak sertai PR tetapi terus berjuang bersama rakyat untuk rakyat.

Malam yang penuh berjaya ini dihabiskan dengan ucapan M.Maraswathy- Timbalan pengerusi PSM. Syabas juga harus diberikan kepada Bendahari PSM Sdr. Sivarajan yang menjadi watak utama dalam menjayakan program tahunan PSM ini.

No comments: