ShareThis

Monday, June 22, 2009

21 Jun - Kempen Derma darah di Bandar Rinching Fasa 4




Saya menjadi tetamu khas bersama Ahli Parlimen Che Rosli dan ADUN Kajang Cikgu Lee dalam program Derma darah anjuran Jawatankuasa India Fasa 4 , Bandar Rinching. Saya memuji Pengerusi Jawatankuasa tersebut Encik Subramaniam dan Jawatankuasa beliau kerana sangat aktif. Dalam ucapan saya , saya memeberitahu bahawa MPKJ akan membelanjakan RM 200,000 untuk membaiki sebahagian jalan di Fasa mereka. Saya juga mengambil maklum bahawa penduduk di sana meminta Penghadang besi dibelakang tiang gol. Isu lain yang mereka ungkitkan adalah isu lampu dan papan jalan yang sudah rosak.

Dalam ucapan saya, saya memberitahu antara lainnya bahawa darah sahaja tidak mengenal kaum, darjat dan agama. Kalau Raja pun, jika memerlukan darah, terpaksa ambil darah dari rakyat biasa , tak kira agama, darjat apa atau kaum apa.

No comments: