ShareThis

Monday, June 22, 2009

20 Jun - Tiada negeri yang selamat untuk BN





Hari ini saya menghadiri jamuan makan dan juga memberi ceramah dalam program anjuran PKR Kluang dibawah kepimpinan Lee San. Sdr. Dr. Syed Husin Ali, selaku Timbalajn pengerusi PKR adalah tetamu khas dalam program ini. Progam ini mendapat sambutan amat baik dari rakyat Kluang. Dalam ceramah saya, saya mengucapkan tahniah kepada PKR kerana membuat beberapa pindaan perlembagaan dalam parti yang baik dan juga memberi tahniah kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana berani meminta Chin Peng pulang ke Malaysia.

Namun semasa disana, saya mengetahui bahawa semua bendera PKR telah ditarik keluar oleh penguatkuasa manakala beberapa ahli PAS yang mengedar risalah mansuhkan PPSMI ditahan polis. Memandangkan dua insiden ini, saya cukup yakin bahawa UMNO-BN di Johor begitu takut dan tergugat tentang pengaruh Pakatan Rakyat. Nampaknya tidak ada lagi negeri yang selamat untuk BN.

No comments: