ShareThis

Wednesday, February 23, 2011

19-2-11 Pusat Komuniti kurang upaya merasmikan bilik multi-sensori







Saya bergembira dapat bersama dalam Majlis Penghargaan & Anugerah Pelatih bagi tahun 2010 serta perasmian bilik multi-sensori anjuran Pusat Pemulihan Dalam Komuniti (PDK) Semenyih.

Saya sebelum ini tidak mengetahui ada satu program sebegini dan saya cukup gembira melihat ada program sebegini untuk orang kurang upaya. Program ini turut dihadiri oleh YB Johan manakala tetamu khas adalah Pengarah Jabatan Kebajikan Masyarakat Selangor

Saya diberitahu buat masa ini 75 orang pelajar terlibat dan mendapat manfaat dalam komuniti ini. Saya berterimakasih kepada Puan Nor Azah dan Encik Ayub kerana menjemput saya untuk program ini.

Pada hari ini mereka juga membuat persembahan.

No comments: