ShareThis

Tuesday, May 12, 2009

May 3 – Pejabat Zon 18 dibuka secara rasmi










Majlis Perasmian Pusat Khidmat Masyarakat bagi MPP Zon 18 telah dibuka secara rasminya pada hari ini. Perasmian dibuat oleh Ahli Parlimen Hulu Langat Dr. Che Rosli Bin Che Mat. Turut hadir adalah Dr. Nasir Hashim, Pengerusi PSM Nasional dan Encik Kamuralazaman, mewakili Dato YDP MPKJ.

Program ini dipengerusikan oleh saudari Parameswari dari PSM. Ucapan Pembukaan dibuat oleh saya sebagai Ahli Majlis zon 18 dan selaku tuan rumah program ini. Ucapan juga diberi oleh tetamu kehormat yang lain. Kemudiannya Dr. Che Rosli memotong ribbon merasmikan Pusat Khidmat tersebut.

Ramai orang menghadiri program ini dan memberi isyarat bahawa Pusat Khidmat ini nanti akan digunakan secara kolektif oleh masyarakat di kawasan ini. Kemudian Shima, Pembantu tadbir saya juga telah memberikan cenderamata kepada ketua-ketua Kesatuan penduduk.

Makan tengahari juga dihidangkan disamping para tetamu mengunjung pejabat dan Pusat Khidmat masyarakat. Dengan adanya Pusat Khidmat ini diharap dapat memberikan lebih sumbangkan kepada rakyat Semenyih selaras engan slogan zon 18 – Bersama Membina Kuasa rakyat.

No comments: